Digital lärandekonferens
Vem är vår målgrupp? Ska vi bli bredare eller smalare? Hur vi får vi ekonomi i det här? Hur når vi ut i bruset? Ja, helt enkelt – varför finns vi?
Detta är några av de frågor som tre skånska evenemangsarrangörer arbetat med under hösten under ledning av Anna Linton från We Are Laja och Emma Estborn från BLK LZY i det som vi kallat strategiska omställningsprocesser.
Nu är det dags att dela med sig av insikter och lärdomar till andra i Gastrolution nätverket och man erbjudas även att vara med i en workshop som tar avstamp i arbetet i omställningsprocesserna. Evenemangsarrangörerna som deltog i processerna är Skånes Matfestival, Skånska Drycker och Skånes Dryckesproducenter.
Nytt fikaformat
För att ta det digitala mötet till nästa nivå kommer man att testa ett nytt koncept. Tillsammans med Grand Hotel i Lund och Martin Hansen har man komponerat en fikapåse som kommer levereras dagen innan. Anmälningar efter sista anmälningsdag kan inte garanteras fikaleverans.